Інформація для учнів

Як скласти історичний портрет

· Познайомитись із історичним часом (епохою) в якому проходило життя та діяльність (творчість) діяча.

· Визначити походження (стан) цієї людини.

· Як відбувалось становлення особистості історичного діяча (родовід, дитинство, освіта, особисті якості й риси характеру).

· Прослідкувати та проаналізувати періоди його становлення як діча або митця.

· Які завдання визначала головними у своїй діяльності ця особистість.

· Визначити методи (шляхи реалізації) його діяльності.

· Назвати найбільш видатні його справи, яким цілям вони служили.

· Як ви оцінюєте його діяльність?


· Зроби висновок (чи прогресивна роль цього діяча в історії).  

Робота з картою

Етапи роботи з картою на уроках історії

1)  Прочитайте назву історичної карти.
2)  Відшукайте на карті умовні позначки, необхідні для розгляду поставленного завдання.
3)  Прочитайте інформацію, вміщену на карті.
4)  Співвіднесіть інформацію, прочитану на карті, із розповіддю вчителя чи матеріалом підручника.

Поради для роботи з настінною картою

1)  Показуючи на карті певний об’єкт, не потрібно по ній водити указкою. Спочатку знайдіть об’єкт очима, після того покажіть за допомогою указки.
2)  Показуючи державу, необхідно указкою обвести її кордони.
3)  Показуючи на карті міста, необхідно указкою доторкнутися до умовної позначки.
4)  Річку слід показувати за течією від її витоків до гирла.


Поради для роботи з контурною картою

1)  Будьте охайні.
2)  Працюйте добре загостреним олівцем, не використовуйте фарби, фломастери та маркери.
3)  Зафарбовуючи певну ділянку карти, слідкуйте, щоб олівець не виходив за її контури.
4)  Пам’ятайте, що контурна карта зафарбовується не заради краси. Кольором на карті виділяються території, які чимось відрізняються одна від одної.
5)  Підписи мають бути грамотними.
6)  Робіть підписи друкованими літерами.
7)  Створіть легенду карти. На спеціально відведеному на контурній карті місці виписуйте умовні позначки та їхнє значення.

1 коментар: